Veelgestelde vragen huurders
FAQ Huurders
Veelgestelde vragen huurders
Huur je een woning via KeyVastgoed? Leuk! Hier lees je praktische informatie over zaken die tijdens je huurperiode relevant kunnen zijn.
Ben je op zoek naar een huurwoning? We helpen je graag bij deze zoektocht. Stuur ons een e-mail via beheer@keyvastgoed.nl met daarin je contactgegevens en wat je specifiek zoekt.
Heb je een vraag over onderhoud of een storing? Dien dan eerst een ticket in via het huurdersportaal door rechts bovenin deze site in te loggen.
Wil je je huurcontract wijzigen of beëindigen? Mail dan naar beheer@keyvastgoed.nl.
E-mails worden direct gezien en hoge spoed wordt als eerste opgepakt.
Heb je al een ticket ingediend of e-mail gestuurd en daar nog vragen over? Bel naar 0345-229500.
Ook voor interesse in een woning kun je ons mailen naar beheer@keyvastgoed.nl met je gegevens en het adres van de woning.
Dien een ticket in via het huurdersportaal door rechts bovenin op ‘inloggen’ te klikken.
Als je iets aan je huurwoning wilt (laten) veranderen, dien dan eerst je verzoek per e-mail bij ons in via beheer@keyvastgoed.nl. Voorkom teleurstelling en ga pas aan de slag na overleg met ons.
Dit is afhankelijk van de gemaakte afspraken met de verhuurder, de afspraken hierover vind je terug in je huurcontract.
Kan je om wat voor reden dan ook niet aan je betalingsverplichting voldoen, neem dan direct contact met ons op zodat we samen aan een oplossing kunnen werken.
Ga je verhuizen en wil je de huur opzeggen, houd daarbij rekening met een opzegtermijn. Tenzij anders staat vermeld in uw huurovereenkomst, is dit doorgaans één kalendermaand. E-mail je opzegging naar beheer@keyvastgoed.nl.
