Veelgestelde vragen huurders
Huur je een woning via KeyVastgoed? Leuk! Hier lees je praktische informatie over zaken die tijdens je huurperiode relevant kunnen zijn.
Ben je op zoek naar een huurwoning? We helpen je graag bij deze zoektocht. Neem direct met ons contact op via Whatsapp.
Je kan contact opnemen via:
- Het contactformulier
- Een e-mailbericht naar beheer@keyvastgoed.nl
- Een bericht via WhatsApp
- Bel ons op werkdagen tussen 8.00 en 17.00 uur op telefoonnummer 0345-229500
Niet-spoedeisende zaken kan je per e-mail of via het contactformulier bij ons melden. Geef duidelijk aan wat de klacht is, plaats en aard van de storing of reparatieverzoek. Vergeet niet je telefoonnummer te vermelden zodat wij contact met je op kunnen nemen.
Voor spoedeisende zaken zijn wij 24/7 bereikbaar via WhatsApp of telefonisch. Onder spoedeisend verstaan wij:
- Uitval van de Cv-ketel (in de winter)
- Acute lekkages, waar aanzienlijke schade door ontstaat
- Storingen aan de lift (geen gebruik van trap mogelijk)
- Brand
- Inbraak en diefstal
Als je iets aan je huurwoning wilt (laten) veranderen, dien dan eerst je verzoek per e-mail bij ons in. Voorkom teleurstelling en ga pas aan de slag na overleg met ons.
Dit is afhankelijk van de gemaakte afspraken met de verhuurder. Los van of wij dit wel of niet regelen, neem gerust contact met ons op voor advies rondom je aansluitingen. Zo hebben wij bijvoorbeeld contact met transparante en voordelige energieleveranciers.
Kan je om wat voor reden dan ook niet aan je betalingsverplichting voldoen, neem dan direct contact met ons op zodat we samen aan een oplossing kunnen werken.
Ga je verhuizen en wil je de huur opzeggen, houd daarbij rekening met een opzegtermijn. Tenzij anders staat vermeld in uw huurovereenkomst, is dit doorgaans één kalendermaand.